این ادکلن مخصوص کسیست که میخواهد احساس کند که هم دوره لندن باستان است ولی در دوران جدید در لندن قدم میزند. این عطر در سال 2006 توسط Dominique ropion و Jean-marc chaillan ساخته شد .





ادکلن اصل زنانه باربری لندن از برند سرشناس باربری در سال 2006 توسط طراحانی همچون ژان مارک شالیان و دومینیک روپیون بر گرفته از نام شهر لندن طراحی و روانه ی بازار گردید . عطری منحصر به فرد که گویی همانند تونل زمان ، لندن باستان را به لندن کنونی متصل میکند . خانم هایی که به دنبال رایحه ی بوی گل هستند از این عطر استفاده مینمایند . نت اولیه نارنگی و گل رز و به دنبال آن بوی گل یاس ، گل تیاره و گل صد تومانی در نت میانی و در نت آخر آن مشک را استشمام میکنیم . رایحه ی ملایم و شیرین این عطر مناسب برای استفاده در روزهای سرد سال میباشد . طراحی بینظیر بطری این محصول نیز یکی دیگر از ویژگی های این عطر میباشد که نمادی از برند باربری و مد این برند میباشد . مطمئن باشید که این عطر شما را شگفت زده خواهد کرد زیرا با بوی پیچ امین الدوله شروع شده و به نرمی جای خود را به گل یاس میدهد . رایحه ای که میتواند با ماندگاری چشم گیر خود در روزی بارانی همانند شهر لندن خاطراتی بس شگرف برایتان به یادگار گذارد .




یکی از بهترین عطرهای شیرین و گرمی که در سال 2006 به بازار معرفی شده، توسط برند خوش‌نام «بربری» (Burberry) تولید می‌شود. این ادو پرفیوم 100 میلی‌لیتری «لاندن» (London) نام دارد. لاندن برای روزهای بهاری، پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود. جالب است بدانید که طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط دو عطرساز مشهور و کاربلد با نام‌های «دومینیک روپیون» (Dominique Ropion) و «ژان-مارک شایلان» (Jean-Mark Chaillan) انجام شده است. نتیجه‌ی این همکاری خوب و قوی، فروش و محبوبیت فوق‌العاده‌ی این عطر بوده است. این عطر پس از اسپری شدن، حال و هوای حضور در شهر زیبا و شلوغ لندن را تداعی می‌کند. بطری عطر بسیار شیک و ساده طراحی شده است. روی شیشه با یک پوشش پارچه‌ای چهارخانه پوشیده شده است. در بطری با شکل مکعبی و رنگ نقره‌ای و درخشانش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. پس از اولین اسپری از این عطر انگلیسی روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی گل پیچ امین‌الدوله، نارنگی و رز خواهید شد. بوی این ترکیب مرکباتی و گلی، باعث بالا رفتن انرژی مثبت و طراوت در روحیه‌ی شما خواهد شد در ادامه و با گذشت مدتی، متوجه جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. نت‌های میانی از گل یاسمین، صدتومانی و تیار ساخته‌شده‌اند. بوی این گل‌ها وقتی‌که با هم مخلوط شود، اعتمادبه‌نفس و انرژی فراوانی را در شما ایجاد خواهد کرد. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. این نت‌ها از مشک، گیاه پاتچولی و چوب صندل تشکیل‌شده‌اند. رایحه‌ی این ترکیب سه‌گانه، با بوی شیرین و کمی تندش، هیجان و جسارت را در شما به بالاترین میزان خواهد رساند. خرید عطر بربری لاندن با توجه به برند شناخته‌شده و معتبر، پخش بوی بالا، شیشه‌ی محکم و جذاب و حجم 100 میلی‌لیتری‌اش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.




ادکلن زنانه باربری لندن (Burberry London) برای کسی که می‌خواهد احساس شهر قدیمی لندن رو حس کند ضروریست. باربری لندن عطریست همزمان مدرن و کلاسیک که توسط Dominique Ropion و Jean-Marc Chaillan در سال 2006 طراحی شد. این عطر(باربری لندن) در گروه بویایی گل‌های معطر طبقه بندی می‌شود رایحه‌ی اولیه این عطر با گل رز و ترکیبی از نارنگی و پیچ امین الدوله شروع می‌شود.