عطر و ادکلن زنانه کلینیک آروماتیکس الیکسیر (Aromatics Elixir Clinique for women) یکی از معروف ترین و قدیمی ترین محصولات برند کلینیک است که در سال 1971 تولید و روانه بازار گردید. رایحه ای کلاسیک و سنگین که برای خانم های بالای 35 سال بسیار مناسب است .




عطر آروماتیک الکسیر ادوپرفیوم از برند فوق مطرح کلینیک در سال 1975 توسط برنارد چانت طراحی و به بازار معرفی شد . این محصول از قدیمی ترین عطرهای این برند میباشد. رایحه ی آن سنگین ، تیز و کلاسیک میباشد . . از عصاره گیری محصولات گوناگون ایجاد شده که ترکیب آنها سبب خلق این محصول رومانتیک شده است . شمعدانی ، اقاقیای برزیلی ، ترنج ، شاه پسند لیمویی ، گشنیز ، آلدئید و بابونه در نت ابتدایی و گل مریم ، یاس ، رز ، میخک صد پر ، گل یلانگ ، شکوفه ی پرتقال ، و ریشه ی گل بنفشه در نت میانی و خزه درخت بلوط ، نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید ، بخور و مشک در نت پایانی به مشام میرسند . این عطر با رایحه ی گرم و تلخ مناسب فصول سرد سال میباشد . این رایحه در گروه رایحه های بسیار تند و قوی طبقه بندی میشود . ماندگاری این عطر مثال زدنی و خارق العاده میباشد .


معرفی برند

کلینیک Clinique یکی از 27 کمپانی خانم Estee Lauder می باشد که در سال 1968 در خیابان پنجم نیویورک تاسیس گردید. Clinique در ابتدا شهرت خود را به دلیل محصولات مراقبت از پوست بدست آورد چرا که تمامی محصولات Clinique از قبیل تولیدات آرایشی پیش از عرضه بر روی 600 فرد مختلف 12 بار تست می شود تا واکنش آلرژیک بر روی پوست ایجاد نکند. کمپانی کلینیک در سال 1971 اولین محصول عطر و ادکلن خود را که Aromatics Elixir بود روانه بازار کرد و این آغازی برای افتتاح خط تولید عطر و ادکلن بود. زوج زنانه و مردانه Clinique Happy نیز در سال 1997 که بسیار مورد استقبال قرار گرفت تولید گردید.
درباره محصول

قدیمی ترین عضو خانوادة Clinique است که در سال 1975 به بازار آمد . نسخة جدید این ادکلن در سال 2007عرضه شد که رایحه ای رمانتیک را به شما پیش کش می نماید و به عنوان ادکلنهای تهیه شده از اسانسهای گیاهان گلدار فوق العاده معطر که در گروه عطرهای بسیار تند و قوی جای می گیرند طبقه بندی می شود. رایحه ی آن سنگین ، تیز و کلاسیک میباشد. از عصاره گیری محصولات گوناگون ایجاد شده که ترکیب آنها سبب خلق این محصول رومانتیک شده است . شمعدانی ، اقاقیای برزیلی ، ترنج ، شاه پسند لیمویی ، گشنیز ، آلدئید و بابونه در نت ابتدایی و گل مریم ، یاس ، رز ، میخک صد پر ، گل یلانگ ، شکوفه ی پرتقال ، و ریشه ی گل بنفشه در نت میانی و خزه درخت بلوط ، نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید ، بخور و مشک در نت پایانی به مشام میرسند . این عطر با رایحه ی گرم و تلخ مناسب فصول سرد سال میباشد . این رایحه در گروه رایحه های بسیار تند و قوی طبقه بندی میشود . ماندگاری این عطر مثال زدنی و خارق العاده میباشد.


عطر زنانه Aromatics Elixir Clinique for women (اروماتیکس الیکسیر کیلینیک) که توسط Bernard Chant خلق شد ، از قدیمی ترین عطرهای  برند کیلینیک است و با ترکیبی قوی ، ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکنندگی عالی  برای مصرف در میهمانی های شبانه و رسمی پیشنهاد می شود. این عطر بسیار کلاسیک و سنگین بوده و بطری آن بسیار شیک و چشم گیر می باشد . این محصول که گرمای خود را از نعناع هندی ، گسنگ و بابونه و در نت های بعدی از چوب صندل ، آلدئید و خسخس می گیرد با گذشت 3 الی 4 ساعت رایحه ی تلخ آن به خوبی محسوس می شود . ماندگاری این عطر مثال زدنی و خارق العاده است.


نت های تشکیل دهنده عطر آروماتیکس الیکسیر در نت ابتدایی از گل شمعدانی , آلدهید , مریم گلی و بابونه تشکیل شده . نت میانی ریشه زنبق , گل رز , مشک به آن اضافه میشوند.نت پایانی جایگاه حضور وتیور , نعنا هندی , خزه بلوط و بخور است که رایحه این عطر را تکیمل میکنند.

قدیمی ترین عضو خانوادة Clinique است که در سال 1975 به بازار آمد . نسخة جدید این ادکلن در سال 2007عرضه شد که رایحه ای رمانتیک را به شما پیش کش می نماید و به عنوان ادکلنهای تهیه شده از اسانسهای گیاهان گلدار فوق العاده معطر که در گروه عطرهای بسیار تند و قوی جای می گیرند طبقه بندی می شود . طراح : Berard Chant

عطر Aromatics Elixir قدیمی ترین عضو خانواده  ی کلینیک است که در سال 1971 به بازار آمد . نسخه ی جدید این ادکلن در سال 2007 عرضه شد که رایحه ای رمانتیک را به شما پیش کش می نماید و به عنوان ادکلنهای تهیه شده از اسانسهای گیاهان گلدار فوق العاده معطر که در گروه عطرهای بسیار تند و قوی جای می گیرند طبقه بندی می شود . همچنین ماندگاری این عطر مثال زدنی و خارق العاده است . رایحه ی اولیه  ی این عطر از رایحه های گشنیز ، شمعدانی ، شاه پسند لیمویی ، ترنج - بابونه و اقاقیای برزیلی تشکیل شده است . رایحه  ی میانی آن نیز از یاس ، میخک صدپر ، گل یلانگ ، گل مریم ، شکوفه پرتقال و رز تشکیل شده است و در پایان نعناع هندی ، مشک ، خس خس ، خزه درخت بلوط و چوب صندل سفید رایحه های تشکیل دهنده این عطر می باشند . طراح  این عطر Berard Chant می باشد .