ادکلن زنانه ماکس مارا سیلک تاچ Max Mara Silk Touch-Women در سال 2008 با الهام از گونه قبلی خودطراحی شده است و برای مصرف در روزهای خنک بهاری انتخاب بی نظیری می باشد . ادکلن زنانه ماکس مارا با داشتن رایحه ای ملایم مناسب خانم های شیک و جوان است و ترکیبات زیر دلربایی خاصی به آن داده است:
رایحه بالایی : شکوفه درخت ابریشم ، شکوفه آلبالو، زرشک
رایحه میانی: یاسمن
رایحه پایه: مشک و عنبر و سدرادکلن زنانه مکس مارا سیلک تاچ (Max Mara Silk Touch for women) که توسط Daphne Bugey در سال 2007 خلق شد ، با داشتن رایحه ای ملایم ، شیرین ، گلی و  میوه ای حاصل شکوفه گیلاس ، شکوفه چوب ابریشم و سدر موجود در ترکیباتش ، برای مصرف در روزهای خنک بهاری انتخاب بی نظیری می باشد . این ادکلن زنانه با داشتن رایحه ای ملایم مناسب خانم های شیک و جوان است.



در ساخت ادکلن شیک و زنانه Max Mara-Silk Touch از رایحه درختان الهام گرفته شد. نت‌های آغازین را گل زرشک و شکوفه گیلاس تشکیل داده‌اند.‬ نت‌های میانی ترکیبی از شکوفه درخت ابریشم و گل یاس هستند که با نت‌های پایه شامل چوب سدر و مشک آمیخته شده‌اند.

نت های بویایی ادکلن زنانه Max Mara Silk Touch for women عبارتند از :
رایحه اولیه : شکوفه  گیلاس - زرشک
رایحه میانی : گل یاس - شکوفه چوب ابریشم
رایحه پایه : سدر – مشک
در ساخت ادکلن شیک و زنانه Max Mara-Silk Touch از رایحه درختان الهام گرفته شد. نت‌های آغازین را گل زرشک و شکوفه گیلاس تشکیل داده‌اند.‬ نت‌های میانی ترکیبی از شکوفه درخت ابریشم و گل یاس هستند که با نت‌های پایانی شامل چوب سدر و مشک آمیخته شده‌اند.