تکنیک های تشخیص ادکلن اصل از تقلبی



ادکلن اصل



ادکلن اصل و تقلبی


مسئله‌ی ادکلن‌های تقلبی، به غیر از مشکل تولید کنندگان یکی از مشکلات اصلی مصرف‌کنندگان نهایی نیز هست. اگر برای خرید ادکلن اصل می‌روید احتمال خرید تقلبی آن بسیار بالاست. به کمک این چند راهنمایی ممکن است احتمال خرید ادکلن اصل  بالا برود.

ادکلن اصل عطر



فروشنده باید قابل اعتماد باشد



تشخیص ادکلن اصل از تقلبی



تشخیص ادکلن اصل از تقلبی


باید از فروشنده‌ای قابل اعتماد و مطمئن خرید کنید. دست فروشی که مارک‌های مختلف ادکلن را به قیمت 35-40 هزار تومان می‌فروشد، فروشنده‌ی مطمئنی نیست. در این زمینه به تجربه ی دوستان نیز می‌توانید اعتماد کنید و مشورت بگیرید.


قیمت ادکلن باید معقول باشد



تشخیص ادکلن اصل



جزئیات بیشتر روی ادکلن اصلی


اگر ادکلنی با نصف قیمت پیدا کردید، در تقلبی نبودن آن شک نکنید. این روزها تقلبی بودن هم درجه بندی دارد. حتی مارک تقلبی وجود دارد که از کارخانه‌ی اصلی مجوز دارد! بنابراین هنگام خرید ادکن اصل دقت کنید و ترجیحا با کسی که در این زمینه تجربه دارد برای خرید بروید. به خاطر داشته باشید ادکلن اصل با کیفیت خوب به قیمت ارزان فروخته نمی شود.


بسته بندی صحیح (آکبند) داشته باشد




تشخیص ادکلن اصل از تقلبی 1




تشخیص ادکلن اصل از تقلبی 2



توجه به جعبه ی ادکلن


باید نوشته‌ی روی جعبه را با دقت چک کنید. محصولات تقلبی اصلا از طرف کسانی ساخته می‌شود که انگلیسی را به خوبی بلد نیستند. آنها از روی یک ادکلن اصل، کپی می‌سازند. غلط‌های املائی معمولا در این نوشته‌ها به چشم می‌خورد. لفاف سلفون بسته بندی را هم با دقت چک کنید. بسته بندی باید بدون هیچ اثری از چسب باشد.


بطری ادکلن باید سالم و کامل باشد



تشخیص ادکلن اصل از تقلبی3



توجه به شفافیت نوشته ی روی شیشه


شیشه‌ی ادکلن اصل به صورت منحصر به فرد طراحی شده تا کپی کردن آن سخت باشد. اندازه، شکل بطری و ضخامت و شفافیت شیشه را بررسی کنید. درب بطری باید به خوبی و بدون مشکل بسته شود. به یاد داشته باشید کارخانه‌های ادکلن اصل در ساخت بطری ادکلن صرفه جویی نمی کنند. اگر تا حدودی پلاستیکی و یا ارزان به نظر می آید، در تقلبی بودن آن شک نکنید.


اندازه ی ادکلن باید کامل و پُر باشد



تشخیص ادکلن اصل از تقلبی4


توجه به مقدار ادکلن و جنس شیشه


چک کردن اندازه‌ی مایع داخل بطری ضروری است. شیشه باید پر و مایع آن باید شفاف باشد. بوی ادکلن باید ماندگاری داشته باشد.


تفاوت بوی ادکلن و تقلبی



 ادکلن اصل



تفاوت بوی ادکلن و تقلبی



اگر ادکلن تقلبی خریده باشید، ادکلن آن به سرعت می پرد زیرا بخش عمده‌ای از ادکلن تقلبی الکل است. با استفاده‌ی یک سوم اول ادکلن تقلبی، ادکلن آن تمام می‌شود و الکل آن باقی می‌ماند. در ضمن ادکلن‌های تقلبی، بوی ادکلن اصلی را ندارند. شما می توانید آن را با مقایسه‌ی بوی اشانتیون واقعی مقایسه کنید.



ادکلن اصل




ترفندهای دوستان‌ی عطر‌سام


  اگر پشت شیشه ادکلن UAE نوشته باشد، ادکلن خوبی است.
 
. شیشه ادکلن را تکان دهید اگر تقلبی باشد حباب‌هایی که هست سریع از بین میرود.
 
. برای تشخیص اکثر ادکلن‌های چینی تقلبی یک راه حل خوب وجود دارد، کمی از ادکلن را با مقداری (حدود یک قاشق خوراک خوری) آب مخلوط کنید. اگر بوی بدی داد تقلبی است، اگر نه اصل است. طبق واکنش دوطرفه استر که بوی خوبی دارد با آب واکنش می‌دهد و الکل را می‌سازد که الکلش بوی بد می‌دهد.