ادکلن اصل : بولگاری جاسمین نویر با شیشه مشکی که دارد جذابیت خاصی به آن افزوده است که هم مناسب برای هدیه دادن به کسی که دوستش دارید می باشد و هم نمای شیکی به میز آرایش شما می بخشد.
ادکلن جاسمین نویر بولگاری Bvlgari Jasmin Noir در سال 2008 میلادی توسط 2 نفر از عطر سازان بزرگ کمپانی BVLGARI به نام های Carlos benaim و Sophie labbe در کشور ایتالیا تولید و به بازار ارائه داده شد.
ادکلن Bvlgari Jasmin Noir با نت اولیه ی یاسمن و ترکیبات سبز و در نت میانی آن به بادام و یاس می رسد که آرامش و احساس عاشقانه را در دل شما و اطرافیانتان زنده می کند.


بولگاری عطر جدید خود به نام (Jasmin noir) را در سپتامبر 2008 وارد فروشگاههای جهان کرد.شیشه مشکی رنگ مرموز آن اهداف محبت انگیز بسیاری را برای دوستداران این عطر توسط خانه بلگاری در نظر دارد.همچنین این عطر در آینده ی نزدیک خیلی از دوستداران رایحه های با ساختار گلدار و چوبی را به خود جذب خواهد کرد این عطر برای خانمهای 25-40 سال توصیه میشود. این عطر توسط دو طراح پرقدرت خانه بلگاری یعنی: Carlos benaim و Sophie labbe تولید شد.





عطر «بولگاری جزمین نوآر» (Bvlgari Jasmin Noir) از محصولات مجموعه‌ی موفق «بولگاری» (Bvlgari) بوده که برای بانوان ارائه شده است. این عطر که از رایحه‌ای شیرین و گرم بهره می‌برد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوانی است که به این نوع رایحه علاقه دارند. ساختار اصلی این عطر را گیاهان معطر تشکیل می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود تا بوی این عطر برای فرد استفاده‌کننده و اطرافیانش، یادآور آرامش و زیبایی طبیعت باشد. با بستن چشم‌ها و استشمام این عطر، آرامش عمیقی شما را دربرمی‌گیرد و لذتی به‌یادماندنی احاطه‌تان می‌کند. به محض اسپری‎شدن این عطر، نت‌های آغازین آن به مشام می‌رسند که شامل رایحه‌ی گل یاسمین و نت‌های سبز هستند. نت‌هایی که آرامش را همراه با لذتی درونی به یاد می‌آورند. با گذشت اندک زمانی از اسپری ابتدایی، عطر نت‌های میانی به مشام می‌رسد: گل یاسمین و بادام؛ نت‌هایی که یادآور تازگی و طراوت فصل بهار هستند و بوی گل‌های زیبا و معطر بهاری را به مشام شما می‌رسانند. با گذشتن از نت‌های میانی به نت‌های پایانی این عطر دوست‌داشتنی می‌رسیم. رایحه‌های که از شیرین‌بیان، تونکا، عنبر، گیاه پاتچولی و مشک گرفته شده‌اند و شکوه و وقار این عطر را با قدرت کامل اثبات می‌کنند. ادو پرفیوم بولگاری جزمین که بهتر است آن را با نام Bvlgari Jasmin Noir Eau De Parfum بشناسیم، توسط دو تن از طراحان خوشنام عطر جهان به نام‌های Carlos Benaim و Sophie Labbe طراحی و به برند بولگاری ارائه شده است. این عطر که خاستگاه آن کشور ایتالیاست، نسبت به نوع رایحه، ماندگاری و نت‌های به‌کاررفته در آن، از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

ادکلن زنانه بولگاری جاسمین نویر با رایحه ی گرم و شیرین سرشار از رمز و راز های فراوان که با خصوصیات آقایان آن را طراحی کرده اند, این ادکلن نشانگر قدرت و در عین حال مدرن بودن شخص مصرف کننده را نیز نشان می دهد.
ادکلن بولگاری جاسمین نویر با بوی عاشقانه ای که دارد مخصوص خانم هایی که به تازگی ازدواج کرده اند یا خانم هایی که به ملاقات های عاشقانه می خواهند بروند کاملا مناسب و تضمینی است.
ادکلن بولگاری زنانه جاسمین نویر از نوع ادوپرفیوم با ماندگاری طولانی مخصوص هوای پاییزی و زمستانی که بوی گیرای آن همگان را در هوای سرد حیرت زده و خیره می کند.


عطر ادکلن بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم به معنای یاس سیاه ، محصولی از برند معروف بولگاری که با نت گل یاس و شیشه رمز آلود و مشکی ، این نام را به خود گرفته است . طراحان این عطر کارلوس بنائیم و سوفی لابی ، این محصول را با الهام گرفتن از ویژگی های مرد طراحی کرده اند . در واقع این ادکلن زنانه است اما با ویژگی های مردانه طراحی شده است . از جمله ی این ویژگی ها که سبب متفاوت شدن این محصول گشته میتوان به قدرت ، مجلل بودن ، سرشار بودن از رمز و در عین حال ملایم و بی پروا بودن آن اشاره کرد . این محصول در سال 2008 تولید شده است . در ابتدا رایحه ی یاس و در نت وسط بادام و یاس و در پایان مشک ، نعناع هندی ، عنبر و دانه ی تونکا را همراه دارد . رایحه ی این محصول را میتوان در دسته ی گروه بویایی چوبی گلی طبقه بندی نمود . این عطر اختصاص به بانوان رده ی سنی 25 تا 40 سال دارد . بطری سیاه و مرموز این عطر آن را تبدیل به سمبلی از محبت برای طرفداران برند بولگاری نموده است . این عطر دارای رایحه ای بسیار اغوا کننده برای بانوان جوان میباشد .

ادکلن  Jasmin Noir L'Essence که در سال 2011 معرفی شد، نسخه غلیظ تر و سنگین تری به نسبت نسخه اصلی Jasmin Noir که در سال 2008 رونمایی شده بود می باشد. این ادکلن رایحه ای شرقی، گلی، چوبی و مشکی دارد. رایحه جزمین نوار لسنس، نمایانگر احساس گرایی، فریبندگی و برازندگی محض است.نت های بالایی فلفل صورتی و ترنج با ترکیبی دوتایی از یاسمن سامباک و بادام ادامه پیدا کرده و نت های پایه این ادکلن که شامل شیرین بیان، لوبیای تونکا، درخت مرمکی و چوب  های معطر است، این ترکیب را به مرز بالاتری از احساس می کشاند.