ادکلن اصل مردانه دیویدف چمپیون ، در سال 2010 توسط اورلین گوئیچارد طراحی و روانه ی بازار شد . این محصول یکی از جدیدترین محصولات برند دیویدف است . طراحی بی نظیر بطری آن برگرفته از قدرت ، روحیه ی ورزشکاری و مردانگی است . رایحه ی مرموز و بسیار جذاب و لذت بخش آن سبب آزارد شدن آدرنالین در بدن شده تا انرژی و تحرک و سر زندگی را به ما تزریق نماید . در نت ابتدایی ، محصول دارای لیمو ، ترنج و بعد ازآن گل مریم و وشا و نهایتا خزه درخت بلوط و سدر است . قهرمان عنوان جالبیست که سازنده ی آن برای این محصول انتخاب نموده و در طراحی ظاهری بطری ، آن را به شکل دمبل بدنسازی در آورده که از واقعیت رایحه ی خود دور نیست . وقار ، جذابیت و مردانگی این رایحه با آنچه تا کنون حس کرده اید ، کاملا متفاوت است . انرزی و قدرت مردانه ی این عطر ، محرک مناسبی برای تکاپو و فعالیت های ورزشی است . این عطر کار بسیار متفاوتی است که رایحه ی تکراری نداشته ، بویی مفرح و نشاط بخش داشته و کاری جوان پسند ، اسپرت و لوکس است . از آن میتوان به واسطه ی رایحه ی خنک و تلخش در هر چهار فصل سال استفاده نمود .




داشتن ادکلنی که طراحی اسپرتی داشته باشد برای آقایان ورزشکار و جوان بسیار مهم است. یکی از این عطرها توسط برند «دیویدف» (Davidoff) ساخته شده است. این ادوتویلت مردانه «چمپیون» (Champion) نام دارد. چمپیون بوی تند و خنکی دارد و برای استفاده در روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون Champion توسط عطرساز مشهور و برجسته یعنی «Aurelien Guichard» انجام شده است. این عطر مردانه حجمی برابر با 90 میلی‌لیتر دارد و برای یک عطر همراه بسیار مناسب است. بطری این ادکلن از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است. این بطری مانند دمبل‌های ورزشی است و حال و هوای حضور در باشگاه را تداعی می‌کند. روی بطری نشان دیویدف و نام Champion را مشاهده می‌کنید. پس از اسپری کردن چمپیون روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج و لیمو خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و گلی شادی و طراوت را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گیاه باریجه و مریم گلی تشکیل شده‌اند. با استشمام بوی این نت‌های گیاهی، انرژی مثبت و هیجان خوبی خواهید داشت. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه رسیده و به‌آرامی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. این نت‌ها از خزه‌ی اوک موس و چوب سدر ساخته می‌شوند. این نت‌های چوبی و طبیعی، تمرکز و اعتمادبه‌نفس بالایی را در شما ایجاد می‌کنند. خرید ادکلن Davidoff Cahmpion با توجه به بوی خنک، پخش بوی قوی، بطری زیبا و خاص و حجم 90 میلی‌لیتری‌اش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود.



ادکلن اصل



ادکلن چمپیون از شرکت دیویدف جدیدترین محصول این شرکت است که در سال 2010 معرفی و تولید شد. این محصول خارق العاده و بسیار زیبا و جذاب با طراحی شیشه و درپوش بسیار جالب به شکل وزنه است که مانند عطر خاص آن انرژی و روحیه مردانگی و قدرت بسیار زیادی را به آقایان تحمیل میکند.


ادکلن اصل




این ادکلن دارای رایحه مرکباتی و خنکیست که روحیه ورزشکاری و قدرت مردانه را در انسان تقویت میکند، این محصول بسیار زیبا و جذاب توسط Aurelien Guichard تولید و معرفی شد.


ادکلن اصل