ملکه قاتل ... کیلر کوئین سو شیر (Killer Queen Oh So Sheer Katy Perry)


اولین ادکلن کیلر کوئین (Killer Queen) در 2013 ساخته شد رایحه ای کاراملی- میوه ای و شیرین که کمی تم ترش در پس زمینه آن قرار دارد و موجب می‌شود شیرینی عطر تعدیل گردد. تا  کیلر کوئین مهربان و آرام همچون ملکه ای باوقار به نظر می‌رسد. نعنای هندی در نت‌های بعدی، عطر شیرین را کمی چرک و کدر می‌سازد و ذات بی رحم این ملکه قاتل را نمایان می‌سازد.


 

کتی پری اصولاً با سبک کارهای لایت میانه خوبی دارد. عطرهایش اغلب بسیار دخترانه و ملیح اما جذاب طراحی می‌شوند و از زمره معدود برندهای سلبریتی است که تولیداتش بسیار مورد پسند واقع می‌شود.

از عطرهای Purr ، Meow تا سری جدیدش که با نام Killer Queen عرضه می‌شود اگرچه همگی دارای سبک و سیاقی نسبتاً مشابه هستند اما با رایحه هایی متفاوت ارائه شده‌اند.

 به تازگی در 2014  کیلر کوئین سو شیر (Killer Queen Oh So Sheer) با طعم و طراوت میوه های جنگلی ترش و شیرین با حالتی درخشان و براق در عطر با یکدیگر آمیخته شده اند وارد بازار شد. در نت میانی عطری از گلهای سفید و لطیف نیز به آن افزوده می‌شود که رایحه یاس در آن غلبه بیشتری دارد با این حال تمرکز کار بر روی عطر گلها نیست. در نت نهایی کمی بادام تلخ و کارامل شیرینی مختصر میوه های نت ابتدایی را حفظ می کنند و نعنای هندی قدرت شیرین شدن رایحه را دفع می کند.
So Sheer در مجموع رایحه ای خنک، تابستانی و دخترانه، پر درخشش و مجلل و در عین حال شیرین محسوب می گردد. 

ملکه قاتل