بولگاری یک برند لاکچری ایتالیایی است که در زمینه طراحی و ساخت جواهرات، اکسسوری، عطر و همچنین هتل و هتلداری فعالیت می کند. این برند از قدیمی ترین برند های اکسسوری در ایتالیا و جهان بوده و در لوگوی آن نام بولگاری به لاتین اغلب با V نوشته می شود.



ادکلن بولگاری




بولگاری


 سوتیریوس ولگاریس (Sotirios Voulgaris)


سوتیریوس ولگاریس یک جواهر ساز یونانی بود که اولین مغازه جواهر فروشی خود را در ناپل ایتالیا تاسیس کرد. در سال 1881 او به رم مهاجرت کرد و سه سال بعد کمپانی خود را با کمک دو پسرش کونستانتینو و جورجیو راه اندازی کرد. نام یونانی وی برای تلفظ بهتر در ایتالیایی به بولگاری تغییر یافت. بعد از مرگ جورجیو در 1966 پسرش جیانی مدیریت کمپانی را به عهده گرفت. او کار جهانی سازی برند بولگاری را آغاز کرد و فروشگاه هایی در نیویورک، مونت کارلو، ژنو و پاریس افتتاح کرد.

در اواخر دهه 1970 میلادی خط تولید ساعت مچی بولگاری و در دهه 1990 خط تولید عطر بولگاری راه اندازی شد و تا آن زمان کمپانی توسط نوادگان سوتیروس بولگاریس اداره می‌شد. از سال 2001 هتل‌های زنجیره‌ای بولگاری تاسیس شد و در سال 2011 خانواده بولگاری سهام خود را به قیمت 4 میلیارد دلار شرکت LVMH فروختند و اکنون بزرگترین سهام دار این شرکت هستند. عوامل موفقیت بولگاری تنوع محصولات آن بر اساس نواحی مختلف جغرافیایی است. بنا بر گزارشات حدود 13 درصد از موفقیت این برند مربوط به کشور ایتالیا، 24 درصد مربوط به سایر کشورهای اورپایی، 21 درصد مربوط به امریکا و 21 درصد از موفقیت آن نیز مربوط به کشور ژاپن است. تنوع محصولات این برند شامل 34 درصد جواهرات، 46 درصد ساعت، 4 درصد لوازم جانبی (روسری، کروات، عطر، محصولات چشمی و سایر لوازم جانبی چرمی) و… است. به دلیل کیفیت و زیبایی بالا، این برند طرافداران زیادی را به خود جذب کرده است.


ادکلن بولگاری


یکی  از شعبات بولگاری (Bvlgari) در شهر میلان ایتالیا


⬇️⬇️یکی از مشهورترین ادکلن‌های بولگاری (Bvlgari)⬇️⬇️


ادکلن بولگاری

ادکلن بولگاری آکوا




BVLGARI / AQVA POUR HOMME EDT



اگر از  ادکلن «آکوا پور هوم» (Aqva Pour Homme) استفاده کرده باشید، بوی تند و خنکی دارد و رایحه‌ی دریا و حال‌وهوای ساحلی را برایتان تداعی می‌کند. این ادو تویلت از زمان معرفی‌شدن تاکنون، جزو پرفروش‌ترین عطرهای دنیا بوده و هست. اگر به این عطر علاقه دارید و دوست ندارید که هزینه‌ی زیادی برای خرید آن پرداخت کنید، می‌توانید از تستر آن استفاده کنید. این تستر با همان نام، بو و کیفیت اما با قیمتی بسیار پایین‌تر عرضه شده است. بولگاری Aqva Pour Homme   پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد و در همان لحظه‌ی اول اسپری‌کردن روی پوست و محل نبضتان، کنترل اوضاع را در دست می‌گیرد. بطری تستر Aqva Pour Homme در همان شکل بولگاری Aqva Pour Homme اصلی ساخته شده است؛ فقط ماندگاری کمتری دارد. این جمله به معنای آن نیست که با ادکلن بی‌کیفیتی سروکار دارید. به‌هرحال نسخه‌ی تستر عطرهای مختلف همگی شامل این شرایط می‌شوند.

با اسپری‌کردن بولگاری Aqva Pour Homme روی پوستتان، بوی برگ درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی با بوی شیرینش، شادی و نشاط را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های میانی با وجود جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این ترکیب اقیانوسی با بوی تندش هیجان شما را بالا می‌برد. پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های پایانی می‌دهند. نت‌های پایانی از عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو ویرجینیا و نت‌های چوبی تشکیل می‌شوند. بوی چوب و گیاهان تندوتیز تمرکز و طراوت بی‌نظیری را به شما منتقل می‌کند. خرید تستر ادکلن بولگاری Aqva Pour Homme با درنظرداشتن حجم 100 میلی‌لیتری، پخش بوی استثنایی، ماندگاری قابل‌قبول نسبت به تسترهای دیگر عطرها، برند شناخته‌شده و قیمت باورنکردنی‌ برای شما و کسی که این ادکلن را از شما هدیه می‌گیرد، کاملا رضایت‌بخش به نظر می‌رسد.